Reklamační řád

  1. Realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o. se rozumí fyzická či právnická osoba podnikající na území České republiky v oblasti realitních služeb, která je na základě smlouvy o spolupráci oprávněna při své podnikatelské činnosti využívat značku Reality Zavadil a partneři s.r.o..
  2. Klientem se rozumí fyzická či právnická osoba, které realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o. příslušný makléř poskytuje realitní služby.
  3. Reklamaci se rozumí jakýkoli podnět ze strany klienta, kdy klient shledává poskytování realitních služeb na základě uzavřené smlouvy s realitní kanceláří Reality Zavadil a partneři s.r.o. , jako nedostačující, nekvalitní, nebo v poskytovaných realitních službách shledává jakýkoli nedostatek. Reklamaci klienta uplatníte u Reality Zavadil a partneři s.r.o.
  4. Klient muže uplatnit reklamaci elektronicky, písemně, telefonicky nebo osobně u realitní kanceláře Reality Zavadil a partneři s.r.o.. V případě, že klient uplatňuje reklamaci prostřednictvím e-mailových zpráv, přijíme e-mailové potvrzení o přijetí reklamace. Písemné uplatnění reklamace klient adresuje na sídlo Reality Zavadil a partneři s.r.o.. V případě telefonického uplatnění reklamace sepíše realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o.  reklamaci. Osobní uplatnění reklamace u realitní kanceláře Reality Zavadil a partneři s.r.o.  je možné po předchozí telefonické nebo e-mailové domluvě. Realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o.  poskytne klientovi písemné potvrzení o přijetí reklamace.
  5. Klient v rámci uplatnění reklamace uvede své jméno, příjmení a kontaktní údaje, včetně telefonního čísla a e-mailové adresy. Dále uvede číslo zakázky (nebo jinak specifikuje reklamovanou službu) a popíše vadu (nedostatek) poskytnuté služby, pokud možno co nejpodrobněji. uvede svůj požadavek na uplatnění práva z vady, a to, dále požaduje odstranění nedostatku dodané služby, slevu z ceny služeb nebo požaduje od smlouvy odstoupit.
  6. Realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o.  je povinna do 3 pracovních dnů od přijetí reklamace vyrozumět klienta o výsledku reklamace. Pokud je potřeba delší lhůta pro odborné posouzení vady reklamované služby, může být lhůta prodloužena, avšak pouze do 20 pracovních dnů.
  7. Realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o.  je oprávněna uznat reklamaci jako oprávněnou či neoprávněnou.
  8. V případe oprávněné reklamace provede realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o.  bezodkladně všechny úkony vedoucí k odstranění nevyžádaného stavu včetně poskytnutí náhrady. Poskytnutím náhrady se může rozumět například poskytnutí slevy z ceny poskytnutých realitních služeb.
  9. V případě neoprávněné reklamace realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o.  informuje klienta.
  10. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od uplatnění reklamace klientem (pokud se s klientem realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o.  nedohodne na delší lhutě). Realitní kancelář vyrozumí klienta o vyřízení reklamace. Klient se může o výsledek reklamace sám zajímat u realitní kanceláře Reality Zavadil a partneři s.r.o., u které reklamaci uplatnil.
  11. Realitní kancelář Reality Zavadil a partneři s.r.o.  zajištují ochranu osobních údajů klientů v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů nebo také GDPR).
  12. Tento reklamační řád je závazný pro všechny realitní makléře spolupracující s Reality Zavadil a partneři s.r.o.  a nabývá účinnosti dne 3.1. 2024.

Masivní inzerce Exportujeme na